旺旺上市招股拉!(有片)

我就一向只係間唔中咁睇下股票,抽下新股咁!最近旺旺上市招股拉.
本來都唔諗往講,但係呢期日日都見到tvb係咁播舊到你唔信家旺旺廣告!
中國隊!旺旺!!中國隊!旺旺!!我相信呢d廣告一定只能起到洗腦作用,同晚晚六點半的愛國片一樣!結果只是會令人更反感!

由細到大,我對旺旺的食品的質量,味道,都是有信心的!旺旺仙貝,我更會不時買來食,但佢d廣告,真係難頂到!呢間公司可以比咁家廣告係咁播,推廣部一定有問題,有做下意見調查的,都知香港人對d廣告好反感!最近仲要連往係咁播!叫人點買佢d股票呀?

清明買旺旺!!廣告

呢個食品對象真多元化。

日日都旺呀!



話說旺旺之前係新加坡上市,但後來因成交量小,私有化後來港上市。佢前景係點?一定唔會樂觀!總之,旺旺唔播呢廣告仲好!

我地睇睇呢一個我成日食的朱古力餅乾條!pocky!的廣告!


睇完個廣告,會唔會想買返包來食!好多零食廣告都用特寫食品來推廣!所以呢d唔算特別好,好聽的廣告歌同特寫食品,只算是保守的廣告製作!



sell野唔一定要好傳統!
POCKY CM「DANCE2篇」(29秒)新垣结衣 Pocky Dance

呢個好似m記的廣告,係咁Dance,網上也有人會跳這個pocky dance.上youtube就知!

拿!旺旺學下點推廣拉!


0 意見:

張貼留言