Omegle 係網上同世界各地的陌生人吹水!


用Omegle 係網上同世界各地的陌生人吹水!
名稱:Omegle
售價:0.99

按我下載

Eczone評分:★★★☆☆


-------------------------軟件簡介-------------------------

係一個你又唔知我.我又唔知你家世界.你可以講咩都得.呢個omegle可以提供一個同全世界的陌生日吹水的平台!呢個軟件好簡單.當開始對話後,就會自動和你連到一個陌生人.你可以和他作一對一的對話!其實佢網上版都出左好耐!你可以按我到官網
按start a chat 玩.

現在iphone上可以利用3g.wifi除時享受吹水的樂趣!但因為很多人都用hongkong 的名來玩人.
所以當人地問你asl(age/sex/location)或where are you come form? 答hongkong時.就有一定機會會比人disconnect.我就未試過,但我家陣多數都唔會答呢個問題.

由於係同世界各地的人談天.所以主要會使用英文!但其實用簡單英語己可以!因為對方的英語水平也未必太高!仲可以學下英文:) 當然.你知道他是華人用如中文都是沒有問題吧!<好爸爸>另外大家要小心!因為對話雙方都不會知道對方是誰,很難分辨是真是假,總之凡事不要盡信吧!


呢個軟件只要0.99美元!實在十分平宜.有不小香港台灣同世界各地的人講下新聞.談談生活實在十分好玩!你一定要試下!今天就去試試看吧!



-------------------------影片簡介-------------------------
-------------------------------------------------
操控★★★☆☆
娛樂★★★★☆
畫面★★☆☆☆
音樂★★☆☆☆
重玩★★★★☆
-------------------------------------------------
圖片版權由其開發公司所持有.圖片內容只供參考用!

0 意見:

張貼留言