Zenonia iphone 史上最好玩的RPG遊戲 簡單攻略

玩咁耐iphone.呢隻真係rpg中的代表作.


名稱:Zenonia
售價:5.99
按我下載
Eczone評分:★★★★

人生有幾多隻正GAME.呢隻一定要玩拉.有時間睇一睇遊戲影片。


---
遊戲官網的影片

---
---
遊戲進行中的影片

---

超過40個小時的遊戲時間。相信我可以玩很長的時間.







畫面精美!背景音樂都不錯.一開始要選擇職業!有三種職業可選!
ASSASSIN 刺客 行得快!
PALADIN 帕拉丁 用魔法的人!
WARRIOR 武士 就是很好打的人吧!

我當WARRIOR ~(不看故事就按右上sikp吧)睇完長長的開場故事.15年後~男主角由bb仔成為大人拉..

簡單操作︰
左上 地圖
右上 睇個人資料/睇任務/save/返回
左下 操縱方向
右下 就是決定/攻擊
按2下 同一方向.就可以step.

簡單起步︰
一開始四周圍找找.打下箱子(好多都冇野出.右上黑色間屋有d野收).食下野..
1.係左下方有二個箱.打破.入item shop.同billy講野.
就會知道sp係係要食野加返!
(記得提示個畫面係要按右下呀)
2.之後送貨比brown伯伯佢係地圖度打左個問號!睇地圖就知.
3.去找tender,佢係右上黑色屋.
4.之後要去左下(頭先item屋左手面果一間).一入就有野講.
5.之後同地圖上有!/? 的人講野.就可以接d支線做.要找5個cake同5個spinbugs同slimes?!(要我打死五隻可愛的slimes史萊姆?)
6.去右中的出口.又要推石仔.按實上和攻擊打石向上推吧!

7.係呢度可以打下slimes,之後可以收集cake和spinbugs
打左幾下升level後.記得加點呀.我作為一個武士.就當然主加力量拉.講講點分點
(str力量.agi就係加速度.con就係生命hp.spi就是體力sp )
仲有.你可以加入一個skill左下方的格度
呢個game有善惡值.相信對故事有影響.玩下去睇下點.
一開始打下白色的史萊姆好了.升到lv3以上先打蟲會好d.比蟲圍多用step 可保平安
好快就收集齊所有野同埋lv4了.返一返左手面town of ayles

8.睇往地圖.好快就到左.見到大樹.打下佢就有木.回家前.打下大mucaka.佢地反應好slow.仲易打過蟲.之後先回家.去武器店找那個Greg.

10. 去到入到城後.見到漂亮的女主角SUN.知道BAR的位置後第一時間找到目標人物.
重要的決定!做好人定邪惡的人

11.之後到了第一個分支點!是否幫助個女人呢?做好人咁耐.玩下做壞人先.
主角就會成為一個EVIL 拉...嘿嘿嘿.注意.如果想做好人必須要唔好幫佢呀..唔係後可能要由頭玩過.因為呢個GAME有兩個主要的故事.而決定入那一個就取決於你幫唔幫佢!
------------------

開始打到呢度.大家都應該能打下去.之後我有時間先會在更新呢個POST.但我會玩下去的.
大家有咩問題.都可以係呢度討論一下!



圖片版權由其開發公司所持有.圖片內容只供參考用!影片內容由其發表者持有!

0 意見:

張貼留言